My Life In Germany

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Malin Helmker - 4 mars 2011 13:22

Carnevalen har landat i Düsseldorf! Och tro mig, allt är helt crazy! Igår exakt kl.11.11 satte kalaset igång och håller på konstant till måndag (Rosenmontag). Gårdagen var mer eller mindre alla utklädda som vi såg, och på kvällen var vi bara tvungna att gå ut i Altstadt tsm med Gabbi och Linn :) (med våra kostymer såklart)

  

Visst är vi snygga???!! =D

 

Stämmningen va på topp! Düsseldorf kmr nog inte vara sig lik till måndag..! Alla är verkligen med och firar. Som tur är har vi lediga fram till onsdag! Så vi har lite tid att ta igen oss på iaf. Det ska bli skönt, nu har vi haft två långa dagar i skolan och dessutom lektion idag. Jag längtar faktiskt lite till praktiken nu efter så mkt teori varje dag, men nu är dt bara 3 dagar kvar i skolan ;)


  

überstimmung in Düsseldorf! 

 

Helgen blir dt mest party som ni förstår! Imorrn och på söndag blir dt iaf utgång, ikväll får vi se vad som händer. På måndag kmr dt stora Karnevaltåget vara här i Düsseldorf, så dt får vi inte missa! På söndag kmr dt även vara ytterligare ett tåg i Neuss som jag kmr åka och kolla på tror jag :) De största karnevaltåget kmr vara i Köln på måndag, så många planerar även att åka dit. Kommer såklart blogga om det sen :)


Helgen kmr verkligen bli toppen =) Och vad kunde inte bli bättre idag än att Burmaklubbens tidning "Burman" kom till mig på Bachstrasse? :) über! Bl.a var dt en uppfödarintervju med S*Alamaa's (Christian i Söderhamn som numera är ägare till S*Golden High's Beauty Fairy Tale) och naturligtvis var dt en bild på "lilla" Fairy!


  

Presentation


Malin (19 år), från Örebro men bor och pluggar tillfälligt i Düsseldorf!

Jag är en kattgalen tjej som föder upp burmor under stamnamnet S*Golden High's =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards