My Life In Germany

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Malin Helmker - 22 mars 2011 22:30

Skulle bloggat igår men va helt slut! Det blev inte många timmars sömn i helgen, sammanlagt 5 timmar tror jag hehe ;) men dt va dt helt klart värt!


I lördags f.m landade jag på Landvetter i Göteborg där jag träffade mina päron. Vi tillbringade i stort sätt hela dagen i gbg, därefter blev dt en kort visit i Länghem (där min mormor kmr ifrån) där jag fick lite tid att fräsha upp mig för kvällen i Borås. Kvällen va som vi säger här i Tyskland über! Kul att träffa så mkt folk =D Efter prisutdelningen på Grand Hotel bjöds dt på en supergo supémiddag!


 

Mellanlandning i Amsterdam  

HÄRLIGA GBG! =D

I gbg blev dt en sväng på Nordstan där dt va BAK-SM!

Tävlande från Örebro, Virginska Skolan

 

Till fika blev dt första och förmodligen sista semlan för i år!   

Prisutdelningen!

Pris för Alexia, 1:a vuxen hona kat.3

Pris för Alicia, 2:a bästa avelshona kat.3


  

Natten tillbringade jag i Jönköping hos urgulliga Anna & Gösta! Bl.a hade jag denna underbara manxfröken som room mate! SW'07'09 EP (N) Lakjöen's Louise DSM som också fick pris för 2:a bästa Veteran

  Jag fick även hämta pris för EC & EP Tintomara's Zunny Girl DSM för 1:a bästa veteran (mormorsmormor till Alexia, mormors mor till Alicia) 

Efter nästan 12h resande på söndagen var jag framme hemma i Ddorf igen! Frakten av pokalerna gick bra, förutom att Alexias gick sönder lite men lyckades laga ihop den lite provisoriskt ;) Nu är dt bara snart 2v kvar till nästa resa till Sverige nämnligen 8-10/4 då jag åker till Malmö och är med på Sydkattens utställning, ska bli super kul!

Presentation


Malin (19 år), från Örebro men bor och pluggar tillfälligt i Düsseldorf!

Jag är en kattgalen tjej som föder upp burmor under stamnamnet S*Golden High's =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards