My Life In Germany

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Malin Helmker - 24 februari 2011 14:51

Redan torsdag idag och snart helg igen! Tiden går bara fortare och fortare,,på lördag har vi vart här i 6v! Vet inte heller var denna vecka tagit vägen? Måndag och tisdag va vi lediga :) Så skönt, för min del blev dt mest att ta dt lugnt. Pluggade och tränade mest, och åkte sedan och mötte upp Elin på flygplatsen på tisdag ef.m =) När vi kom hem hade jag förberett lite lasagne som surprice ;)


Lite härliga bilder från i tisdags!

Prommenad längs Rhein...

    

För de som inte vet är jag är ett riktigt flygfreak! Så i tisdags passade jag på att gå ut på utkiksplattsformen på flygplatsen innan Elin kom :)

  

Igår hade vi en låång dag i skolan (9-16). På ef.m hade vi dessutom prov igen, men dt kändes faktiskt ganska bra. Eftersom vi har ledigt nästa må+ti igen fick vi ytterligare lite plugg och göra till nästa vecka.


Idag har vi vart på Messe Düsseldorf, en riktigt übermässområde! En av de största mässområdena i Europa faktiskt som arrangerar mässor året om. Till helgen arrangeras dessutom en av de största mässorna under året. Till lunch idag åt vi fattiga riddare lr som dt heter på tyska Französisch Toast =)

 

 

Messe Düsseldorf


Ikväll ska vi gå och förhoppningsvis köpa våra kläder till karneval! ;) Sent ikväll landar oxå mina päron + Lillian i Düsseldorf och ska tillbringa hela helgen här, ska bli kul att tärffa dem igen, dt va ett tag sen nu.


Presentation


Malin (19 år), från Örebro men bor och pluggar tillfälligt i Düsseldorf!

Jag är en kattgalen tjej som föder upp burmor under stamnamnet S*Golden High's =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards