My Life In Germany

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Malin Helmker - 25 januari 2011 18:45

Idag har det nästan regnat hela dagen, som tur va hade jag faktiskt packat ner ein Regenschirm! =)


Uschh, vi är SÅ trötta totalt har vi nog bara sovit runt 5 timmar i natt och natten till igår, sena kvällar/nätter och tidiga mornar är inte lätt för "förortsbor". Men imorrn kan vi iaf sova lite längre då vi åker in till Köln från Düsseldorf med klassen 9.20 ;) Men jag tror ändå att vi lägger oss lite tidigare ikväll. Idag har vi dessutom pluggat direkt efter skolan på stan ett par timmar innan vi åkte hem. Vi va på ett mysigt café i en überstor bokhandel. Mkt mer effektivt! Såfort vi kommer hem blir det FB och bloggen lr så går jag ut och powerwalkar lr springer en runda.


Ikväll har vi äntligen fått våra kära vänner här hemma och ta ner deras tvätt (som typ hängt uppe i över en vecka) så att vi äntligen kunde börja tvätta!


Gruss und Kuss Dein Fidibus! (uttryck vi lärde oss idag av Stephan)

Malin


  

Imorrn bär dt av till Köln!  



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Malin (19 år), från Örebro men bor och pluggar tillfälligt i Düsseldorf!

Jag är en kattgalen tjej som föder upp burmor under stamnamnet S*Golden High's =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards