My Life In Germany

Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Malin Helmker - 30 januari 2011 18:08

Då var dt söndag, förutom att vi suttit och pluggat hela dagen har jag samtidigt följt Alexia och Lina på utställningen i Örebro idag. De fick bägge superfina bedömningar, men tyvärr var konkurrensen stor idag så de fick nöja sig med varsit HP, men de är såglada för dt ändå tror jag :) synd var dt kanske att jag inte anmälde Alexia till lördagen då dt hade blivit en BIV-uttagning på de blå burmorna eftersom de var två till, men men sånt vet man aldrig innan. Nu blir dt iaf en lång utställningspaus för katterna till nästa Örebro utställning i juni, då blir dt nya tag! Nu väntar jag även ivrigt på SVERAK-listan, har fått uppg innan att Alexia ligger bra till som vuxen hona. Sen är jag även spänd på hur dt gått i avel för Zimba och Alicias del.


Idag ska jag särskilt grattulera Jessika och hennes husisar Prinz och Trisse som bägge blev BIS! BIS-långshårs huskatt respektive BIS-senior! Super grattis vännen! Jessika har även nyligen blivit stamnamnsinnehavare av SE*Lovely Godiva's Perser och Exotic, gå gärna in och kika på hennes hemsida: http://www.lovelygodivas.cybersite.se/


Det va så kul att följa allt sammans på webben, super bra NERK som gjorde detta möjligt!


Idag ska vi faktiskt unna oss och gå ut och äta här i Kaarst, men först lite skype! =)


//Malin


  

My Alexia, fastän dt inte gick hela vägen idag är hon ändå världens bästa katt för mig!  =D Pappa Zimba är med på bilden till vänster!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Malin (19 år), från Örebro men bor och pluggar tillfälligt i Düsseldorf!

Jag är en kattgalen tjej som föder upp burmor under stamnamnet S*Golden High's =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards